آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

قانونگذار آمریکایی: برجام در در سنای آمریکا به تصویب نخواهد رسید



 قانونگذار آمریکایی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا همزمان با دیگر تندروها در این کشور که از بازگشت احتمالی واشنگتن به توافق هسته ای ایران (برجام) درهراس هستند، خواستار ممانعت از بازگشت احتمالی دولت دموکرات جو بایدن به این توافق بین المللی شد.

 کن باک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا  عصر سه شنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه نیوز مکس مدعی شد: توافق هسته ای ایران به جایی ختم نمی شود و فقط خطر و ویرانی برای دموکراسی ما به همراه خواهد داشت. زمان آن فرا رسیده است که از مذاکرات ایران خارج شویم.

 

وی ادامه داد باید جلوی این توافق گرفته شود و در صورت ارائه آن به صورت معاهده، هیچگاه در سنای آمریکا به تصویب نخواهد رسید.

 

این عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا تصریح کرد ما باید به این نکته توجه کنیم دلیل عدم برخورد ما با روسیه این است که این کشور یک قدرت هسته ای است.

 

این قانونگذار تندروی آمریکایی اضافه کرد: وقتی که ایران نیز به یک قدرت هسته ای تبدیل شود، ما نگرانی های مشابهی خواهیم داشت. ما نمی توانیم اجازه دهیم ایران به این نقطه برسد و این توافق (برجام) به ایران اجازه می دهد به یک قدرت هسته ای تبدیل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------