۴ کشته و ۲۱ مفقود در حادثه واژگونی قایق در پاکستان



اخبار,اخبار حوادث

مقامات پاکستان از کشته شدن دست‌کم چهار نفر و مفقود شدن ۲۱ نفر دیگر در پی واژگونی یک قایق در رودخانه‌ سند واقع در شمال غربی این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، عملیات جست‌وجو و نجاتِ مفقودانِ این حادثه که روز گذشته (چهارشنبه) به وقوع پیوسته با وجود امید کمی که برای پیدا شدن آن‌ها وجود دارد، هم‌چنان ادامه دارد.

 

این قایق در حال حمل مسافران از ناحیه "شانگله" به "هری‌پور" در ایالت "خیبر پختونخوا" از طریق رود "سند" بوده که دچار سانحه شده و واژگون می‌شود. 

 

قایق به هنگام وقوع حادثه، ۳۸ سرنشین داشته که ۱۳ نفر از آن‌ها با شنا کردن به سمت ساحل جان خود را نجات دادند. 

 

به گفته مقامات تاکنون اجساد دو زن و دو کودک از رودخانه بیرون آورده شده است. مقامات اعلام کرده‌اند اگر چه تا زمان پیدا شدن آخرین نفر، عملیات جست‌وجو ادامه خواهد یافت اما جریان سریع و عمق زیاد رودخانه شانس زیادی را برای نجات افراد مفقود شده باقی نمی‌گذارد.

 

با توجه به این که محل وقوع حادثه در نقطه‌ای دورافتاده با دسترسی سخت بوده، مقامات نتوانسته‌اند خود را بلافاصله به محل برسانند و همچنین از طریق یک قایق مسافربری دیگر که از محل وقوع حادثه عبور می‌کرده از آن مطلع شدند.

 

بنا بر گزارش فرانسه، به گفته یک مقام ارشد پلیس پاکستان، مردم ایالت "خیبر پختونخوا"ی این کشور با توجه به این که جاده‌های این ایالت آسفالت و صاف نشده، به طور معمول از رودخانه و با قایق برای جابه‌جایی استفاده و از این طریق در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------