انفجار گاز در شهریار/ ۵ نفر مصدوم و یک تن کشته شدند؛ نجات جان دو کودک با حضور سگ‌های زنده‌یاب



اخبار,اخبار حوادث

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که عملیات نجات در انفجار گاز شهرستان شهریار پس از ۴ ساعت پایان یافت، گفت: در حادثه انفجار گاز شهرستان شهریار ۵ نفر مصدوم و متاسفانه یک نفر فوت کردند.

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار کرد: عصر امروز خبری مبنی بر انفجار گاز در منطقه ای از شهریار به ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران رسید که بلافاصله تیم های تخصصی آوار و سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند. 

 

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد چند واحد مسکونی تخریب شده اند که در لحظه ای اولیه دو نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند. 

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: تیم های اعزامی عملیات خود را آغاز کردند و طبق تحقیقات انجام شده توسط تیم‌های ارزیاب چهار نفر در زیر آوار گرفتار شده بودند که در بین افراد محبوس شده، دو کودک حضور داشتند. 

 

تاجیک نوری ادامه داد: پس از تلاش‌های تیم‌های آنست "سگ‌های زنده یاب" یک کودک ۲ ساله زنده از زیر آوار ها خارج شد اما متاسفانه مادر این کودک جان خودش را از دست داد.

 

وی گفت: طی اعلام بومی ها یک نفر دیگر در زیر آوار ها محبوس شده بود که طی هماهنگی‌های انجام شده عملیات نجات و آوار برداری ادامه پیدا کرد و با کمک دستگاه‌ها و سگ‌های زنده یاب، یک نفر دیگر زنده از زیر آوارها خارج شد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: در این حادثه در مجموع پنج نفر مصدوم شدند و در متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

 

تاجیک نوری با بیان این که از هموطنان خواستاریم تا نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم، مطرح کرد: هم‌وطنان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل نمایند تا در اولین فرصت امدادرسانی انجام شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------