جنایت هولناک در غرب تهران/ قتل ۴ عضو یک خانواده به دست داماد سابق



قتل در تهران،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار کیوان ظهیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش تماسی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰  برقرار شد که حاکی از وقوع قتل در شهرستان قدس بود. در پی این تماس بلافاصله ماموران انتظامی و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهر قدس برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه افزود: حضور ماموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه نشان داد که داماد خانواده به دلیل اختلاف خانوادگی با سلاح گرم اقدام به قتل چهار نفر از اعضای خانواده همسرش کرده و از محل قتل متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به موضوع در دستورکار فوری ماموران قرار گرفت، گفت:‌ ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های پلیسی، متهم به قتل را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضای و در جریان یک عملیات پلیسی این فرد را در عرض کمتر از دو ساعت در مخفیگاهش واقع در فاز یک شهر اندیشه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، ظهیری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن در حالی که در مواجهه با شواهد و ادله چاره‌ای جز اعتراف نداشت به قتل چهار نفر از اعضای خانواده همسر سابق خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

 

به گفته وی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای به اتهام قتل تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی نیز از سوی ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------