تصادف مرگبار در محورسنندج به مریوان/ ۳کشته و ۱ زخمی



تصادف مرگبار در محورسنندج به مریوان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس پلیس راه استان کردستان از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور" سنندج- مریوان" با ۳ کشته و یک مصدوم خبر داد.

سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با تسنیم از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور" سنندج- مریوان" با 3کشته و یک مصدوم خبر داد.

 

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ️دقایقی قبل یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 14 محور" سنندج به مریوان" با هم برخورد کردند.

 

رئیس پلیس راه استان کردستان افزود: با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزئی با آن از پهلو برخورد کرده، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می‌کند.

 

وی بیان کرد: بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر شده اما متاسفانه به علت شدت برخورد این دو دستگاه خودرو، راننده و سرنشین وانت نیسان و راننده تویوتا لندکروزر فوت کرده و سرنشین لندکروزر نیز مصدوم می‌شود.

 

گوهری با بیان اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده تویوتا لندکروزر تشخیص داده شده است، خطاب به رانندگان تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و ضمن رعایت سرعت مطمئنه و از انحراف به چپ جدا خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای شهروندان نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------