آتش سوزی مرگبار در پاسداران تهران/ مرگ یک نفر براثر ریزش آوار در نظرآباد



آتش سوزی مرگبار در پاسداران تهران،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک واحد مسکونی در منطقه پاسداران خبر داد و گفت: در این حادثه یک مرد ۶۰ ساله جان باخت.

سید جلال ملکی چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۲۱:۳۶ امشب حادثه آتش سوزی در خیابان گیلان پاسداران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت زمان ۲ دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

 

وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک ساختمان پنج طبقه در طبقه همکف این ساختمان یک واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود.

 

ملکی با بیان اینکه درب این واحد کاملا بسته بود، گفت: آتش نشانان همزمان با بازگشایی درب محل حادثه، وارد عملیات شدند و همزمان با خاموش کردن آتش با جسم یک مرد ۶۰ ساله روبرو شدند.

 

وی ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش این فرد را به بیرون منتقل کردند که وی بدلیل شدت آتش سوزی به تشخیص عوامل اورژانس در این حادثه فوت کرده بود.

 

به گفته ملکی، آتش خاموش و آتش نشانان دقایقی قبل به این عملیات پایان دادند.

 

وی افزود: کارشناسان آتش نشانی مشغول بررسی علت این حادثه هستند.

 

ریزش آوار در نظرآباد یک کشته برجا گذاشت

فرمانده انتظامی نظرآباد گفت: ریزش آوار در حین گودبرداری منجر به فوت یک کارگر ساختمانی رد این شهرستان شد.

 

سرهنگ فرج الله اسداللهی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت یک فرد در حین گودبرداری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نظرآباد اعلام شد.

 

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهر نظرآباد بر این اساس به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: با حضور مأموران مشخص شد که ریزش آوار در حین گودبرداری و منجر خفگی و فوت یک کارگر ساختمانی ۵۵ ساله شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد متذکر شد: با حضور عوامل اورژانس فوت این کارگر تأیید و در این باره پرونده‌ای تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------