برخورد ۳ خودرو سواری در تونل سیرچ/ یک کشته و ۴ مصدوم



برخورد ۳ خودرو سواری در تونل سیرچ،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
صابری رئیس اورژانس کرمان از برخورد ۳ دستگاه خودرو در محور کرمان به سیرچ خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تسنیم به نقل از اورژانس کرمان، سیدمحمد صابری از برخورد 3 دستگاه خودرو پژو پارس، پژو 405 و ال90 در محور کرمان به سیرچ خبر داد و اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 18:50 روز پنجشنبه اول دی‌ماه به وقوع پیوسته است.

 

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه، گفت: ساعت 18:50 روز پنجشنبه به دنبال دریافت گزارش برخورد 3 دستگاه خودرو در محور کرمان به سیرچ بلافاصله 3 تیم فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به محل حادثه اعزام شد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه این حادثه داخل تونل سیرچ اتفاق افتاده بود، افزود: متاسفانه در پی این حادثه یک مرد با حدود سن 30 ساله که راننده پژو 405 بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌باخت.

 

وی با اشاره به اینکه 4 مصدوم این حادثه همگی مرد و با رده سنی 20 تا 39 سال هستند، بیان کرد: مصدومان بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند که حال عمومی مصدومان این حادثه پایدار گزارش شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------