مرگ ۱۱ اصفهانی در یک روز به دلیل گازگرفتگی



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
مدیر حوادث استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۱ مصدوم دچار مسمومیت مونوکسید کربن طی یک روز در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرهاد حیدری با اعلام این خبر، گفت: ساعت ۹ و ۳۶ دقیقه روز جمعه (۱۶دی‌ماه) یک مورد مسمومیت با مونوکسید کربن در منطقه جلال‌آباد شهرستان نجف‌آباد به اتاق فرمان ۱۱۵ گزارش شد که بلافاصله واحد امدادی فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

 

وی افزود: در این حادثه یک زن، ۳ کودک و یک مرد که بر اثر استنشاق گاز CO دچار مسمومیت شده بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس در دو واحد امدادی به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) نجف‌آباد منتقل شدند.

 

مدیر حوادث استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۱ و ۱۴ دقیقه همان روز ۳ زن که به دلیل استفاده از زغال در فضای بسته برای تولید گرما در روستای تیمیارت از توابع زیار دچار گازگرفتگی شده بودند، از خدمات فوریت‌های پزشکی این مرکز بهره‌مند شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه نیز در تماسی با اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد که ۳ نفر شامل یک زن، ۲ دختربچه در شهرستان بویین و میاندشت دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده‌اند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان، حیدری  علت این حادثه را انتشار مونوکسید کربن به دلیل اشکال در آبگرمکن دانست و گفت: مصدومان با تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات فوری به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

مدیر حوادث استان اصفهان به مردم  هشدار داد ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و بررسی اتصالات، از باز بودن مسیر دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند و از سوزاندن زغال برای تولید گرما جدا خودداری کنند. همچنین در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از اورژانس درخواست کمک کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------