آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

انفجار کپسول گاز در قزوین ۲ فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت



انفجار کپسول گاز در قزوین،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: انفجار کپسول در ساختمان نیمه‌کاره در شهر مهرگان ۲ فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ساعت ۱۹:۱۱ تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گرفته شد که خبر از انفجار کپسول به‌دلیل نشت گاز در ساختمانی نیمه‌کاره در شهر مهرگان می‌داد.

 

وی ادامه داد: به‌سرعت هشت آمبولانس از پایگاه‌های مهرگان، محمدیه یک، محمدیه ۲، عوارضی ۲، کاسپین، شریفیه، خاکعلی و ترمینال به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به آدرس اعلام شده اقدامات درمانی را آغاز کردند.

 

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، اسماعیلی عنوان کرد: این حادثه هشت مصدوم داشت که تمامی مصدومین از اتباع کشورهای بیگانه بودند.

 

این مسئول بیان کرد: ۲ مصدوم آقا با سنین ۴۶ و ۱۶ ساله که دچار جراحت و سوختگی شدید شده بودند، توسط کارشناسان اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی برای آنان انجام شد که متأسفانه این مصدومین به‌علت شدت جراحات وارده فوت کردند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: ۶ مصدوم دیگر حادثه که دچار سوختگی درجه ۲ شده بودند، توسط ۶ آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند، اکنون ۲ آمبولانس پایگاه‌های خاکعلی و ترمینال در محل حادثه استقرار دارند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------