واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه ـ همدان/ ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند



اخبار,اخبار حوادث

رئیس پلیس راه استان مرکزی با تشریح آخرین جزئیات از واژگونی اتوبوس تهران- کرمانشاه در کیلومتر ۴۰ اتوبان ساوه ـ همدان گفت: ۳ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین جزئیات سانجه رانندگی اتوبوس مسافربری در ساوه اظهار داشت: حوالی ساعت 12.15 امروز یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 40 اتوبان ساوه ـ همدان مسافربری مسیر مسافری تهران - کرمانشاه دچار حادثه شده و با گاردریل کنار جاده برخورد کرد.

 

وی افزود: متاسفانه براثر برخورد این اتوبوس با گاردریل کنار جاده خودرو واژگون شد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند ولی با کمال تاسف 3 نفر از مسافران این سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند. 

 

کهریزی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی، 8 نفر از مسافران اتوبوس نیز مجروح شدند که باحضور اورژانس و امداد هلال احمر شهرستان، توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

 

رئیس چلیس راه استان مرکزی خاطرنشان کرد: درحال حاضر تیم‌های امدادی و انتظامی در صحنه  تصادف حضور داشته و هرگونه اخبار تکمیلی در خصوص این سانحه رانندگی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در بسیاری از جاده‌های استان شاهد بارش برف و باران هستیم بنابراین از همه رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه و با استفاده از تجهیزات به سفر خود بپردازند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------