آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کیف‌قاپ‌های صرافی‌ها به دام افتادند



اخبار,اخبار حوادث

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی‌پایتخت از دستگیری ۳ کیف‌قاپ مشتریان صرافی‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرگرد قاسم دست‌خال درباره جزئیات این خبر گفت: پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۲ دربند مبنی بر کیف‌قاپی ۲ موتورسوار به این پایگاه ارجاع شد که مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار داشت که پس از خروج از صرافی، مسافتی را طی نکرده بود که ۲ موتورسوار به وی نزدیک و کیفش که حاوی ۲ هزار و ۵۷۰ یورو (معادل ۳۳ میلیون تومان) بود، به زور سرقت کردند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مال‌باخته از نواحی مختلف بدن دچار آسیب بدنی شده بود و نتوانسته بود مشخصات ظاهری سارقان را به خاطر بسپارد، ادامه داد: تنها اطلاعاتی که مال‌باخته در اختیار ماموران قرار داد هجوم ۲ مرد درشت‌اندام بود.

 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی با بیان انجام تحقیقات پلیسی توسط ماموران تخصصی پایگاه یکم تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد زمانی که مال‌باخته داخل مغازه برای خرید ارز حضور داشت یک مرد درشت‌اندام داخل صرافی تردد داشته و مدتی وی در حال زاغ‌زنی بوده است.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه چهره و مشخصات ظاهری متهم در اختیار ماموران قرار داده، گفت: گشت‌‌زنی‌های هدفمند در محدوده صرافی‌ها افزایش یافت تا اینکه ماموران موفق شدند سارق را که در حال زاغ‌زنی در اطراف یکی از صرافی‌ها بود، شناسایی و دستگیر کنند.

 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی افزود: با دستگیری این متهم و اعتراف وی به زاغ‌زنی اطراف مغازه‌های صرافی، ۲ همدست وی نیز در مخفیگاهشان در رباط کریم دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: با کشف تعدادی اموال مسروقه تاکنون ۲ تن از مالباختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی درباره شناسایی سایر جرائم مشابه متهمان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------