سقوط بهمن در ارومیه/ یک کوهنورد فوت شد



اخبار,اخبار حوادث

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از سقوط بهمن و گرفتار شدن سه کوهنورد طی امروز جمعه در ارتفاعات روستای شلمکان ارومیه خبر داد.

رضا مسافر در خصوص جزییات این حادثه به مهر گفت: امروز بعد از خبر سقوط بهمن بین قله اصلی و فرعی سرداغی در ارومیه بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: در این حادثه سه کوهنورد گرفتار بهمن شده بودند که دو نفر از کوهنوردان با کمک نیروهای امدادی از محل حادثه به سلامتی کامل نجات یافته و هم اکنون در حال انتقال به سمت روستای شملکان هستند.

 

مسافر اضافه کرد: متاسفانه در یک حادثه یکی از کوهنوردان دچار آسیب جدی شده و هم اکنون سطح هوشیاری خود را از دست داده است و هم اکنون تلاش نیروهای امدادی برای انتقال وی به سمت روستا ادامه دارد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شواهد اولیه حاکی از فوت این کوهنورد است اما اظهار نظر قطعی در این خصوص پس از اعزام فرد به مرکز درمانی و نیز پزشکی قانونی قابل بیان است.

 

مسافر با اشاره به بکارگیری دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو جمعیت هلال احمر در این عملیات گفت: هم اکنون یک اکیپ امدادی نیز در حال رفت به قله هستند تا به انتقال مناسب این فرد از محل حادثه به سایر نیروهای امدادی کمک رسانی کنند.

 

کوهنورد ارومیه ای بر اثر سقوط بهمن جان باخت

رییس هیات کوهنورد آذربایجان غربی گفت: صبح امروز /جمعه/ سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سیر ارومیه بر اثر سقوط بهمن دچار سانحه شدند که یکی از این کوهنوردان به نام «حمید عفیفی» جان خود را از دست داد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------