طوفان به ۷۰ فیدر خطوط برق گلستان خسارت زد/ بازگشت ۶۹ منبع به مدار



اخبار,اخبار حوادث

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طوفان باعث شد که 70 فیدر خطوط انتقال برق گلستان از مدار خارج شود که با تلاش نیروهای توانیر 69 فیدر مدار برگشتند.

علی اکبر نصیری در گفتگو با مهر اظهار کرد: طوفان و بارش شدید که از شامگاه یکشنبه در گلستان آغاز شده به تأسیسات و شبکه برق گلستان آسیب رساند.

 

وی افزود: سقوط درختان بر روی شبکه، تیرشکستگی و برخورد خودروها با تأسیسات برق، سیم پارگی و افتادن اشیاء خارجی در روی سیم ها سبب قطعی ها طولانی مدت در برخی از شهرها شد.

 

نصیری گفت: طوفان باعث شد که ۷۰ فیدر از مدار شود و با تلاش اکیپ های اجرایی تمام آن ها جز فیدر ۲۰ کیلوولت علی آبادکتول به مدار برگشته است.

 

وی با بیان این که تمام نیروها تلاش می کنند که خاموشی های موردی را برطرف کنند، ادامه داد: کسانی که برق آن ها قطع شده با شماره توزیع برق تماس گرفته تا همکاران ما به مشکل آن ها رسیدگی کنند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به این که ۷۵ اکیپ چهارنفره در استان تجهیز شده و مشغول امدادرسانی هستد، گفت: شدت بارش ها به قدری بود که توانیر تهران اعلام همکاری کرد اما با ظرفیت نیروهای استان مشکل برطرف شد.

 

طغیان رودخانه نکا به روستاهای دشت رسید/ تخلیه برخی منازل

محمد محمدیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نکا در گفتگو با مهر مازندران گفت: بسیاری از روستاهای دشت نکا و محصولات زراعی گرفتار سیلاب شد.

 

محمدیان با اعلام اینکه خطر جدی نکا و شهروندان را تهدید نمی‌کند؛ یادآور شد: سطح آب رودخانه پایین آمده و خطر جدی مواجه شهر و شهروندان نیست.

 

وی افزود: نیازمندی فعلی ما در شهرستان افزایش تعداد بیل مکانیکی و لودر است و امیدواریم در این بخش با افزایش امکانات و تجهیزات برای مهار آب‌های سطحی اقدام شود.

 

بارش باران در شهرهای شرق مازندران موجب اختلال در زندگی ساکنان این منطقه شد به طوریکه بسیاری از روستاها در محاصره سیلاب قرار گرفتند.

 

بارش باران از شب گذشته تاکنون موجب طغیان رودخانه نکا، خلیل شهر و جاری شدن سیل و سیلاب در مناطق مختلف شد. در نکا با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه نکا رود و اعلام شرایط اضطراری، تخلیه منازل اطراف در دستور کار قرار گرفته است.

 

این در حالیست که جاری شدن سیل در مناطق کوهستانی شرق مازندران هم موجب مشکلات فراوان شده و راه دسترسی روستاییان به شهر مسدود است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------