قتل مرموز در مراسم عید دیدنی



اخبار,اخبار حوادث

مرد شهرستانی که برای گذراندن تعطیلات نوروز به خانه خواهرش در تهران آمده بود به طرز مرموزی به قتل رسید.

به گزارش ایران، ساعت ١١:۴٠ دقیقه شامگاه دوشنبه ۵ فروردین ماموران کلانتری ١۵٢ خانی‌آبادنو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، قتل مرد جوانی را اعلام کردند.  بدنبال اعلام این خبر، بازپرس جنایی به همراه تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند. با ورود به محل آن‌ها با جسد مرد ٣۵ ساله درحالی که آثار بریدگی روی گردنش به چشم می‌خورد مواجه شدند.

 

خواهر مقتول در تحقیقات گفت: برادرم چندی قبل همسرش را طلاق داد و در شهرستان تنها زندگی می‌کرد. دو سه روز قبل او برای گذراندن تعطیلات و عید دیدنی به خانه ما در تهران آمد. امروز که من و شوهرم به همراه خانواده‌اش می‌خواستیم برای عید دیدنی به خانه اقوام برویم از برادرم خواستم او هم بیاید اما گفت ترجیح می‌دهد در خانه تنها بماند. من هم زیاد اصرار نکردم و رفتیم اما زمانی که آخر شب به خانه برگشتیم با جسد خونین برادرم مواجه شدیم.  در ادامه بررسی‌ها متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را ۶ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. این درحالی است که در ورودی خانه سالم است و آثار به‌هم‌ریختگی و سرقت هم مشاهده نشد بنابراین فرضیه قتل از سوی یک آشنا مطرح شد.

 

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت ادامه دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------