غرق 3 نفر و مفقود شدن یک بچه در صومعه‌سرا



اخبار,اخبار حوادث

رئیس شورای تأمین شهرستان صومعه‌سرا از غرق شدن سه تن و مفقود شدن یک بچه از یک خانواده رشتی در منطقه غیر امن این شهرستان خبر داد.

علی فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به غرق شدن چند تن از یک خانواده در این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه امروز شاهد غرق شدن یک خانواده چهار نفره از شهرستان رشت به علت عبور از مناطق غیر گردشگری بودیم که طی این حادثه سه نفر غرق و یک نفر مفقود شده است.

 

وی با بیان اینکه میانگین سنی این افراد زیر چهل سال بود افزود: در حادثه امروز یک مرد زیر چهل سال، دو زن و یک طفل غرق و یک پسر ۱۲ ساله مفقودشده است.

 

رئیس شورای تأمین شهرستان صومعه‌سرا با اذعان به اینکه مسیر عبوری این خانواده در مسیر غیر امن و غیر گردشگری بوده گفت: در تمام مناطق خطرناک شهرستان صومعه‌سرا علائم هشداردهنده نصب‌شده ولی این خانواده از مسیری که بین دو مزارع و‌ غیر گردشگری بوده است عبور و در آن غرق‌شده‌اند.

 

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه نیروهای امدادی در تلاش برای پیدا کردن پسربچه مفقودشده هستند تصریح کرد: نیروهای مدادی و هلال‌احمر به‌محض اطلاع از این حادثه در محل حاضر و با جرثقیل موفق به بیرون کشیدن خودرو شدند و در تلاش‌اند هرچه سریع‌تر پسربچه مفقودشده را پیدا کنند.

 

فتح‌اللهی با تأکید بر توجه مسافران به علائم هشداردهنده در شهرستان صومعه‌سرا گفت: از همه مسافران و مردم می‌خواهم در هنگام سفر در این شهرستان از مسیرهای قابل تردد و گردشگری عبور کرده و از سفر به مناطق خطرناک خودداری کنند تا از بروز چنین حادثه‌هایی جلوگیری شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------