سقوط وانت حامل مسافر در رودخانه صومعه‌سرا ۴ کشته برجای گذاشت



اخبار,اخبار حوادث

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از فوت ۴ نفر از اعضای یک خانواده در اثر حادثه سقوط وانت بار به داخل رودخانه صومعه‌سرا خبر داد و گفت: پیکر یک نفر از این جانباختگان هنوز پیدا نشده است.

سیاوش غلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از سقوط یک دستگاه خودروی وانت بار حامل مسافر در رودخانه صومعه‌سرا در روز طبیعت خبر داد و اظهار داشت: 4 نفر از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست دادند که تاکنون پیکر 3 تن از آن‌ها از آب بیرون کشیده شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه این حادثه دیروز عصر در محدوده شهری صومعه‌سرا اتفاق افتاده است عنوان کرد: پس از سقوط این خودرو نیروهای جمعیت هلال احمر و مردم توانستند پیکر سه نفر از سرنشینان وانت بار حادثه دیده را از رودخانه بیرون بکشند.

 

غلامی از مفقود بودن یک نفر از سرنشینان وانت بار خبر داد و ابراز داشت: طبق گفته‌های مردم محلی فرد مفقود شده حدود 9 تا 13 سال سن داشته است و کوچک‌ترین عضو این خانواده بوده اما از زمان وقوع این سانحه تاکنون نیروها موفق به پیدا کردن جسد وی از درون آب نشده‌اند. 

 

وی با تأکید بر اینکه ظاهراً اعضای این خانواده از مردم بومی منطقه صومعه‌سرا هستند اظهار داشت: دیروز هماهنگی‌های لازم توسط شهرداری و فرمانداری صومعه‌سرا برای اعزام غواص به محل حادثه انجام شد اما به دلیل شدت جریان آب عملیات جست‌وجو فرد مفقود شده به خوبی انجام نشد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان ادامه عملیات غواصی برای پیدا کردن این کودک مفقود شده را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: در ادامه امروز اگر شرایط رودخانه محل حادثه کمی مساعدتر شود نیروهای غواص برای ادامه عملیات جست‌وجو وارد عمل می‌شوند.

 

غلامی از اعزام یک تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر گیلان به محل حادثه واقع در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و عنوان کرد: تمام تلاش و کوشش نیروهای جمعیت هلال احمر این است که به کمک نیروهای مردمی و غواص بتوانند هر چه سریع‌تر تنها مفقود حادثه سقوط وانت‌بار به رودخانه صومعه‌سرا را بیابند.

 

وی به اقدام خطرآفرین برخی از مردم و استفاده از وسائط نقلیه باری برای امر گشت و گذار در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: همه ساله به ویژه در ایام نوروز و روز طبیعت شاهد این‌گونه رفتارهای پرخطر در گیلان هستیم که زمینه‌ساز بسیاری از حوادث ناگوار در سطح استان می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------