حادثه در جاده ریگان - نرماشیر 14 کشته و زخمی برجا گذاشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جانشین فرمانده پلیس راه کرمان گفت: برخورد خودرو پراید با یک دستگاه وانت نیسان در مسیر ریگان به نرماشیر در شرق این استان پنج کشته و 9 مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ غلامرضا کارآموزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت 10 امروز در شهرستان ریگان رخ داد که سواری پراید از سمت ایرانشهر به نرماشیر و وانت نیسان از نرماشیر به سمت ریگان در حرکت بود و به صورت رخ به رخ به یکدیگر برخورد کردند. 

 

وی اظهار کرد: به دلیل خستگی و خواب الودگی راننده پراید، این وسیله نقلیه منحرف و تعادل خود را از دست می دهد و راننده قصد اصلاح مسیر را داشته که سرانجام به صورت چهره به چهره و به شدت با وانت نیسان برخورد می کند. 

 

جانشین فرمانده پلیس راه استان با اشاره به اینکه در این حادثه پنج نفر از سرنشینان پراید در دم جان خود را از دست دادند، بیان کرد: این حادثه دلخراش ترین حادثه در شرق استان کرمان بود. 

 

سرهنگ کارآموزیان افزود: این راه یکی از جاده های پر تردد استان است که در مسیر ترانزیت ریگان - چابهار قرار دارد و رانندگان باید با احتیاط در آن رانندگی کنند. 

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به پایان مسافرت ها نزدیک می شویم رانندگان مسافرت خود را مدیریت کرده و با عجله و شتاب حرکت نکنند تا چنین حوادث ناگواری روی ندهد. 

 

جاده ریگان به نرماشیر یکی از مسیرهای پر تردد استان کرمان به شمار می رود که به علت دو بانده نشدن سالانه شاهد حوادث تلخ رانندگی است. 

 

با توجه به اینکه بیمارستان ریگان هنوز در این شهرستان راه اندازی نشده است مجروحان حادثه به مرکز درمانی در 100 کیلومتری این شهرستان اعزام شدند. 

 

ریگان در 285 کیلومتری شرق کرمان قرار دارد. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------