کشف جسد زن و مرد تحت تعقیب پلیس در انباری



اخبار,اخبار حوادث

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف جسد متعلق به مرد و زنی خبر داد که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب پلیس آگاهی بودند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: ساعت 23 و 50 دقیقه شب گذشته ماموران کلانتری ۱۲۰ سید خندان از طریق تماس‌های شهروندان با ۱۱۰ در جریان بوی تعفن شدیدی از یک انباری در مجتمع مسکونی قرار گرفتند.  

 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری به‌سرعت در محل حاضر شدند و در بررسی‌ها مشخص شد در انباری باز نمی‌شود که به این ترتیب با هماهنگی‌های قضائی قفل در انباری شکسته شد.  

 

موقوفه‌ای افزود: در ادامه ماموران با مشاهده اجسادی مربوط به یک زن ۳۶  ساله و مرد ۳۳ ساله، ماجرا را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که تیم تشخیص هویت آگاهی نیز برای انجام تحقیقات اولیه در محل حضور یافتند.  

 

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات از همسایه‌ها مشخص شد جسد زن، متعلق به برادر صاحب انباری است.

 

موقوفه‌ای با بیان اینکه حسب استعلام‌های اولیه مشخص شد هر دو متوفی از کیف قاپ‌های تحت تعقیب پلیس آگاهی هستند، گفت: در بازرسی‌های بیشتر در انباری چندین دسته کلید و یک قیچی آهن‌بر بزرگ به همراه سوئیچی متعلق به یک خودرو کشف شد که تحقیقات ماموران مشخص کرد سوئیچ نیز متعلق به یک دستگاه خودروی تیبای سرقتی است که 17 فروردین ماه در شهرزیبای تهران مورد سرقت قرار گرفته بود و خودرو نیز جلوی مجتمع کشف شد.

 

وی با بیان اینکه چند روزی از مرگ زن و مرد در آن انباری می گذشت، گفت: ظاهرا این افراد به مصرف مواد مخدر نیز اعتیاد داشتند و اجساد نیز به شدت متعفن بودند. به نظر می‌رسد علت اولیه فوت آنان گاز گرفتگی بود اما با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند تا علت مرگ مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------