دو تصادف در محورهای اصفهان ۱۲ مصدوم برجا گذاشت



اخبار,اخبار حوادث

برخورد دو دستگاه خودروی سمند و آزرا در محور داران به بویین میاندشت و واژگونی خودروی پژو پارس در جاده خور به طبس روز پنجشنبه موجب مصدومیت ۱۲ نفر شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۷ و ۵۲ دقیقه روز پنجشنبه یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۶۰ جاده خور به طبس رخ داد که پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی دو دستگاه آمبولانس این مرکز به محل اعزام شد.

 

غفور راستین افزود: در این سانحه رانندگی ۶ مصدوم شامل یک مرد ۴۴ ساله، دو خانم ۶۵و ۴۴ ساله و نیز سه کودک ۳، ۱۳ و ۱۶ ساله دچار مصدومیت های متعدد و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شادن خور منتقل شد.

 

خور و بیابانک با جمعیتی حدود ۲۰ هزار نفر در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

 

به گفته کارشناسان یکی از عوامل تصادفات در راه های خور و بیابانک دو طرفه بودن جاده ها، خستگی و خواب آلودگی رانندگان و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توجه به جلو است.

 

واژگونی خودرو یکی از چالشهای اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می کند.

 

وی همچنین درباره حادثه برخورد دو خودروی آزرا و سمند در محور داران- بویین و میاندشت تصریح کرد: این تصادف ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز گذشته به اورژانس اطلاع داده شد و نیروهای مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که دو مرد، یک پسر ۱۰ ساله و دو خانم برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند و یک مرد ۳۴ از مصدومان حادثه نیز برای اعزام به بیمارستان رضایت نداد.

 

داران مرکز شهرستان فریدن نیز در غرب استان اصفهان قرار دارد.

 

علت این حوادث از سوی پلیس در دست بررسی است.

 

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

 

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------