کودک‌آزاری و تجاوز به دختربچه 5 ساله در بوکان/ متهم دانشجو و دوست خانوادگی است



اخبار,اخبار حوادث

معاون بهزیستی شهرستان بوکان ضمن تایید خبر تجاوز به دختر 5 ساله بوکانی توسط مردی جوان جزئیات این حادثه را تشریح کرد.

مسعود شجاعی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص این کودک آزاری گفت: این دختر بچه 5 ساله توسط مردی 22 ساله در حریم خصوصی خانوادگی اش در شهرستان بوکان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت.

 

شجاعی افزود: این اتفاق در حالی رخ داد که پدر و مادر کودک داخل حیاط خانه مشغول کار بوده و کودک با فرد متجاوز در داخل خانه تنها مانده بود که با گریه کودک متوجه این اتفاق ناگوار می شوند.

 

وی گفت: بلافاصله کودک توسط والدین‌اش به بیمارستان شهرستان بوکان منتقل می‌شود که پس از 3 روز مداوا از بیمارستان مرخص شد.

 

معاون اداره بهزیستی شهرستان بوکان درباره وضعیت فعلی کودک مورد تجاوز قرار گرفته بیان کرد: روز گذشته به همراه تعدادی از مددجویان و روانشاسان اداره کل بهزیستی به منزل این کودک مراجعه کردیم و خوشبختانه از شرایط جسمی و روحی مناسبی برخوردار بود.

 

وی با اشاره به اینکه فرد متهم نیز کم شنوا و تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان بوکان است، افزود: این فرد دانشجو است و با پدر و مادر این کودک که آنها نیز ناشنوا هستند دوست بوده و رابطه خانوادگی داشته‌اند.

 

شجاعی تصریح کرد: با مطالعه پرونده فرد متهم در اداره بهزیستی متوجه شدیم سابقه پرخاشگری در پرونده وی وجود دارد و 2 سال دوران تحصیلی اش را در مدرسه استثنایی گذرانده است.

 

معاون بهزیستی شهرستان بوکان ادامه داد: پرونده این کودک آزاری به پزشکی قانونی استان ارسال شده و به زودی از طریق دادستانی رای نهایی در این زمینه اعلام خواهد شد.

 

وی گفت: بلافاصله بعد از این حادثه با هماهنگی بیمارستان و بهزیستی شهرستان کارشناسان بهزیستی به بیمارستان مراجعه و پیگیر روند این پرونده شدند.

 

شجاعی اضافه کرد: فرد خاطی هم اکنون توسط عوامل انتظامی دستگیر شده و حکم قطعی این فرد ظرف ۲ تا سه روز آینده بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی از طریق دادستانی شهرستان صادر می شود.

 

وی در پایان گفت: از هموطنان عزیز تقاضامندیم در هر کجای کشور متوجه کودک آزاری شدند با سامانه 123 تماس گرفته و کارشناسان این حوزه را که به صورت فعال در حال خدمت رسانی هستند، آگاه کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------