آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مفقودی ۳ اصفهانی در کویر طرود شاهرود/ مهندسان مفقودی پیدا شدند



اخبار,اخبار حوادث
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از مفقودی سه نفر در ۸۰ کیلومتری جنوب کویر طرود شاهرود خبر داد و گفت: تا این لحظه جستجو برای یافتن آن‌ها ادامه دارد.

علی یحیایی در گفتگو با مهر، ضمن بیان اینکه سه نفر در ۸۰ کیلومتری کویر جنوب طرود شاهرود مفقود شدند، ابراز داشت: این افراد مهندسان و کارگران مجتمع معدنی خور و بیابانک اصفهان بودند که برای ادامه طرح اکتشاف پتاس به کویر طرود سفر کردند.

 

وی ضمن بیان اینکه این افراد بعد از دو روز هنوز از مأموریت خود بازنگشته‌اند، افزود: با همکاری هلال احمر استان سمنان جستجو برای یافتن این افراد ادامه دارد اما در حال حاضر اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه عملیات جستجو و نجات هنوز ادامه دارد، ابراز داشت: پیگیری برای یافتن مفقودان روز گذشته تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت اما به علت تاریکی هوا عملیات متوقف شد.

 

یحیایی افزود: صبح امروز نیز با روشن شدن هوا عملیات جستجو ادامه یافته است که به محض یافتن اطلاعات بیشتر حتماً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

مهندسان مفقودی کویر طرود شاهرود پیدا شدند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از پیدا شدن سه مهندس اصفهانی مفقوده شده در کویر طزود خبر داد.

 

وی از در سلامت بودن هر سه فرد نجات یافته خبر داد و افزود: این افراد توسط همکاران امدادی ما از طریق هوایی در حال انتقال هستند.

 

وی تصریح کرد: تیم های امدادی هلال احمر در دو روز اخیر و پس از اعلام مفقودشدن این عزیزان با حضور در منطقه به پایش و جست و جو در منطقه کویر طرود پرداخته و خوشبختانه دقایقی پیش مفقود شدگان که همگی در سلامت کامل هستند پیدا شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------