حوادث رانندگی در استان اصفهان ۳۶ مصدوم برجا گذاشت



اخبار,اخبار حوادث
وقوع پنج حادثه رانندگی در گلدشت نجف‌آباد، هرند، فریدن، کمربندی سمیرم به یاسوج و ارغوانیه اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب مصدومیت ۳۶ نفر از سرنشینان خودروهای حادثه‌دیده شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: ساعت یک و ۳۹ دقیقه بامداد امروز، ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پیکان در فلکه گلدشت نجف‌آباد با یکدیگر برخورد کردند که در اثر آن ۱۰ سرنشین ۲ خودرو شامل سه مرد، سه زن و  چهار کودک مصدوم شدند.

 

غفور راستین افزود: مصدومان این حادثه توسط سه خودروی امدادی از اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.

 

فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف‌آباد دارای هفت پایگاه با هشت واحد امدادی، ۴۱ پرسنل و یک اتاق فرمان است.

 

وی همچنین در باره تصادف دو خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ در ساعت ۲۲ و ۳۳ دقیقه شب گذشته اظهار داشت: این حادثه که در کمربندی سمیرم به یاسوج رخ داد که ۶ مصدوم شامل چهار مرد و ۲ زن داشت که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند.

 

فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم از یک پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک اتاق فرمان برخوردار است.

 

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین در باره برخورد موتورسیکلت و خودروی پژوپارس در ارغوانیه اصفهان گفت: در این حادثه که شب گذشته رخ داد، هشت نفر شامل چهار کودک، ۲ زن و ۲ مرد زخمی و شش نفر از آنها برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان، امین و ۲ تن دیگر به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

 

وی ادامه داد: عصر روز گذشته نیز واژگونی خودروی تیبا در فریدن به مصدوم شدن سه زن و سه کودک منجر شد که این افراد توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

 

راستین گفت: عصر روز گذشته نیز به دنبال حادثه واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در هرند چهار زن و ۲ کودک مصدوم و به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.

 

دلایل وقوع این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

 

واژگونی خودرو، یکی از مشکلات اساسی در محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌کند که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.

 

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

 

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزادراه است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------