آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

واژگونی وانت تویوتا در نیکشهر ۱۵ کشته و زخمی برجا گذاشت



اخبار,اخبار حوادث,واژگونی وانت تویوتا در نیکشهر
رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی وانت تویوتا در روستای گروکدپ از توابع دهستان مهبان نیکشهر ۲ کشته، ۲ مفقودی و ۱۱ زخمی برجا گذاشته است.

محمودرضا ناصح دوشنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: یک طفل خردسال و کودک هشت ساله در دم جان خود را از دست داده‌اند ۲ نفر دیگر از حادثه دیدگان به داخل بند سنگ سیمانی پر آب پرت شده و احتمالا زیر آب هستند و از  وضعیت‌شان اطلاعی نیست.

 

وی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه چهار دستگاه آمبولانس به روستای گروکدپ اعزام و خدمات رسانی به مجروحان حادثه را انجام داده‌اند.

 

وی افزود: تاکنون سه مجروح در محل حادثه بطور سرپایی درمان و سه نفر دیگر نیز برای ادامه درمان به بیمارستان محمدرسول الله (ص) نیکشهر منتقل شدند. 

 

فرماندار نیکشهر نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، ماشین آلات سنگین اداره راه و دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه در ۴۸ کیلومتری مرکز شهرستان نیکشهر روستای گروکدپ اعزام شدند. 

 

ضیاالحق هاشمزهی ادامه داد: با مدیر کل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان هماهنگی و یک نفر غواص از شهرستان کنارک به محل حادثه اعزام شده است. 

 

نیکشهر با ۱۴۳ هزار نفر جمعیت در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------