خودکشی دختر و پسر اندیکایی عاشق در رود کارون



اخبار,اخبار حوادث,خودکشی دختر و پسر اندیکایی عاشق در رود کارون
امروز فیلم از آب گیری جسد دختر و پسری که با پارچه به یکدیگر بسته شده بودند در فضای مجازی دست به دست شده است.

به گزارش برنا، مشخص شد این اتفاق در شهرستان اندیکا رخ داده و این دو جوان در رودخانه گدار کارون خودکشی کرده اند. 

 

به گفته برخی افراد محلی این دختر و پسر همدیگر را دوست داشتند اما با مخالفت خانواده ها مواجه شده بودند و در نهایت تصمیم به خودکشی همزمان گرفته بودند و به این ترتیب خود را در رودخانه انداخته بودند.

 

در همین راستا به گفته نیروی یک نیروی امدادی، اعلام می شود روز دوشنبه دو جوان در رودخانه کارون شهرستان اندیکا غرق شده اند که افراد غرق شده شامل پسر ۲۲ ساله و دختر ۱۸‌ ساله هستند و این حادثه در محل ۷ کیلومتر پایین تر از پل گدارلندر اتفاق افتاده است.

 

به گفته این امدادگر، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مردم محلی و دیگر عوامل امدادی فورا در محل حادثه حاضر و به جست و جو یافتن این دو جوان مفقود شده در آب مشغول می شوند که پس از یک روز از غرق شدگی، صبح روز گذشته(سه شنبه سوم تیرماه جاری) توسط غواصان محلی از آب بیرون کشیده شدند.

 

سرهنگ منصور نجفی نیا فرمانده انتظامی شهرستان اندیکا در این خصوص با تایید این خبر به برنا گفت: اجساد دو جوان که روز دوشنبه در رودخانه کارون غرق شده بودند، بعد از  یک روز تلاش عوامل امدادی و غواصان محلی از آب گیری شدند.

 

همچنین حجت الاسلام شکری دادستان عمومی و انقلاب اندیکا، سرهنگ نجفی نیا فرماندهی انتظامی شهرستان اندیکا در این خصوص تاکید کردند: علت این حادثه در دست بررسی و تحقیقات است لذا از عموم شهروندان تقاضا داریم هرگونه خبر در خصوص حوادث و اتفاقات را تنها از مراجع معتبر دنبال کنند و نسبت به خبرهایی که از کانال های غیررسمی منتشر می شود، بی توجه باشند.

 

تحقیقات محلی تکمیلی

در بررسی‌های و تحقیقات محلی صورت گرفته مشخص شد که پسر و دختر جوانی که در روز دوشنبه(دوم تیرماه جاری) در رودخانه کارون اندیکا غرق شدند، نسبت فامیلی نزدیک داشتند(پسرخاله ودخترخاله) و نخستین بررسی‌ها در این حادثه نشان می‌دهد این پسر و دختر جوان قصد ازدواج با یکدیگر را داشته که با مخالف خانواده های خود روبرو شدند. از طرفی خواهر پسر جوان زن داداش دختر نیز است.

 

این دو جوان با بستن دست های یکدیگر به هم با شال(روسری) دختر، خود را در رودخانه کارون انداخته و اقدام به خودکشی کردند و قبل از این اقدام پسر جوان با خانواده خود تماس گرفته و این موضوع را اطلاع داده بود.

 

دختر و پسر جوان پس از مخالفت خانواده های خود با ازدواجشان خسته شده و با این احتمال که موفق به ازدواج با یکدیگر نخواهند شد و برخی مشکلات دیگر، مرگ خود خواسته را انتخاب کردند.

 

از طرفی طبق گفته ها این پسر و دختر قبل از خودکشی طی نامه ایی وصیت می کنند که همدیگر را در یک قبر دفن کنند که طبق گفته ها قرار است دختر در اندیکا و پسر در بازفت چهار محال و بختیاری دفن شوند.

 

با این حال این اتفاق از سوی مسوولین رسمی مشکوک قلمداد شده و برای مشخص شدن ابعاد مرگ پسر و دختر جوان دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص توسط دادستان شهرستان و دیگر مسوولین نظامی و انتظامی صادر شده و اجساد برای کالبد شکافی در اهواز هستند.

 

لازم به ذکر است که شهرستان اندیکا در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد. این شهرستان جزو محروم ترین شهرستان های استان خوزستان است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------