ماجرای زورگیری مرگبار در نقش مسافرکش/ قتل زن تهرانی توسط زورگیران در شهرک غرب



اخبار,اخبار حوادث
زورگیران تهرانی که در نقش مسافرکش زنی را هدف زورگیری هولناک قرار داده بودند با پرت کردن این زن به بیرون خودرو باعث مرگ وی شدند.

به گزارش ایلنا، صبح روز گذشته سه سرنشین مرد خودروی پراید در نزدیکی بازار تره بار دریا در شهرک غرب، زن 50 ساله ای را از پراید به بیرون پرتاب کرده و به سرعت پا به فرار گذاشتند.

 

مرد جوانی که شاهد این صحنه بود به سرعت خودش را به بالای سر زن 50 ساله رساند و این زن در حالیکه از ترس و کتک هایی که خورده بود به سختی حرف می زد از سناریوی هولناکی پرده برداشت.

 

این زن که روی بدنش آثار درگیری و از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود به مرد جوان گفت: در پل مدیریت به عنوان مسافر سوار بر پراید سفید رنگ شدم که 3 مرد داخل خودرو بودند. در مسیر ناگهان 3 مرد جوان با تهدید چاقو و با کتک کاری طلا، پول ها و گوشی موبایلم را سرقت کردند و پس از آن مرا از خودرو به بیرون پرتاب کردند.

 

مرد جوان در تماس با اورژانس و پلیس درخواست کمک کرد که خیلی زود ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در محل حاضر شدند و زن مصدوم به کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

زن 50 ساله در حالی که بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر ضربات سنگینی که به او وارد شده بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

 

همین کافی بود تا ماجرای مرگ طعمه زورگیران خشن به بازپرس دشتبان در دادسرای امور جنایی تهران مخابره شود و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

 

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد زن 50 ساله به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عاملان این زورگیری مرگبار ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------