آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ریزش آوار در منطقه ۱۷ تهران/ چند نفر مبحوس شدند



اخبار,اخبار حوادث
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: بر اثر ریزش آوار یک ساختمان در منطقه ۱۷ تهران، ۴ تیم نجات و سگ‌های زنده‌یاب برای نجات ۴ نفر محبوس احتمالی به منطقه اعزام شدند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در ساعت ۹ و ۱۸ دقیقه امروز، در پی اعلام آتش‌نشانی مبنی بر ریزش آوار در منطقه ۱۷ تهران محدوده فلاح، آماده حضور در این عملیات شدیم.

 

وی گفت: بلافاصله دو تیم از سگ‌های زنده‌یاب از پایگاه امداد و نجات چیتگر تهران، یک تیم واکنش سریع و یک تیم تخصصی نجات در حوادث آوار،به محل حادثه اعزام کردیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران بیان کرد: پس از ارزیابی اولیه و طبق نظر حاضران در محل، به نظر می‌رسد چهار نفر در زیر آوارها محبوس شده‌اند که عملیات جستجو ادامه دارد.

 

فتحی با اشاره به این که بر اثر بارش‌های اخیر کار جستجو و نجات دشوار شده است، اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و ادامه این بارش‌ها و نیز به دلیل حجم زیاد آوار، تیم‌های جستجو و نجات با مشکل مواجه هستند و تیم واکنش سریع هلال‌احمر نیز منتظر است تا پس از ایمن‌سازی کامل منطقه توسط آتش نشانی، وارد مرحله دوم جستجو و نجات شود.

 

وی با اشاره به این که عملیات همچنان ادامه دارد و هموطنان به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از طریق منابع معتبر پیگیر باشند، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، علت این حادثه بر اثر گودبرداری نامناسب بوده که بر اثر آن یک ساختمان نیمه‌کاره سه طبقه و یک ساختمان دو طبقه، دچار ریزش شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------