درگیری بر سر پارک خودرو در عروسی/ ۳ متهم و ۳ مامور راهی بیمارستان شدند



اخبار,اخبار حوادث
فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه اختلاف بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی منجر به درگیری جمعی شد، گفت: عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش اطاقور این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش اطاقور از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در این بخش مطلع شده و بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل اعلامی، سعی کردند تا طرفین درگیری را به آرامش دعوت کنند، افزود:سه نفر از عاملان این درگیری که حالت عادی نداشتند بدون توجه به توصیه‌های پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور شدند و ماموران انتظامی با رعایت موارد امنیتی و قانون، به کارگیری سلاح پس از شلیک دو تیر هوایی مجبور به تیراندازی به سمت متهمان شدند.

 

وی با اعلام اینکه در این حادثه مهاجمان ۳۵، ۳۳ و ۳۶ ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان لنگرود منتقل شدند، گفت: حال عمومی مجروحان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

 

سرهنگ نیکویی علت درگیری دسته جمعی در این مراسم عروسی را اختلاف بر سر پارک خودرو اعلام کرد و گفت: در این درگیری سه نفر از ماموران انتظامی نیز از ناحیه قفسه سینه، دست و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه ۶ نفر از متهمان دیگر این پرونده نیز پس از فرار از صحنه جرم با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان در مخفیگاه‌شان در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعدادی از متهمان دستگیر شده دارای سوابق درگیری و جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه همه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------