قتل عجیب پیش از مراسم خواستگاری



اخبار,اخبار حوادث,قتل در تهران
پسری جوان که دلباخته دختر تاجری شده بود پیش از مراسم خواستگاری به قتل رسید و با قتل او تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت آغاز شده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بامداد یکشنبه رهگذری در حال عبور از بزرگراه فتح بود که چشمش به یک خودروی پراید سبزرنگ افتاد که به صورت نامناسبی در آنجا پارک شده بود. مرد رهگذر از روی کنجکاوی به سراغ پراید رهاشده رفت و ناگهان با جسدی در صندلی عقب مواجه شد. 

 

وی فورا به پلیس زنگ زد و طولی نکشید که ماموران پلیس به همراه قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که جسد متعلق به پسری جوان است. آثار زخم‌ها و کبودی‌های روی بدنش نشان می‌داد که او به شدت شکنجه شده و پس از آن به قتل رسیده بود. 

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه جسد مقتول داخل یک تخته فرش ماشینی بود و کفش به پا نداشت، ماموران دریافتند که جنایت در داخل یک خانه رخ داده و پس از آن قاتل یا قاتلان جسد مقتول را به این محل منتقل و در آنجا رها کرده‌اند. 

 

برای مشخص شدن هویت مقتول، ماموران به استعلام شماره پلاک ماشین پرداختند و صاحب آن را شناسایی کردند. او پس از حضور در محل جسد را شناسایی کرده و گفت متعلق به برادرش است. صاحب پراید می‌گفت شب قبل برادرش نزد او رفته و گفته قصد دارد به جایی برود و نیاز به ماشین دارد. او هم ماشینش را به صورت امانت در اختیار برادرش قرار داده است. به این ترتیب هویت مقتول که پسری 40 ساله بود شناسایی شد. 

 

تحقیقات حکایت از این داشت که وی در یک بنگاه معاملات ملکی مشاور است. او یک سالی می‌شد که عاشق دختری شده بود که پدرش از تاجران معروف و پولدار بود. در مدت این یک سال پدر دختر مخالف ازدواج آنها بود اما به تازگی راضی شده بود که مقتول به خواستگاری دخترش برود. 

 

قرار بود شامگاه یکشنبه پسر جوان به همراه خانواده‌اش به خواستگاری دختر پولدار برود اما با قتل وی این اتفاق هرگز رخ نداد. 

 

در این شرایط گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت اسرارآمیز آغاز کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------