آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

واژگونی اتوبوس در محور فهرج-زاهدان/ یک کشته و 16 زخمی



واژگونی اتوبوس در محور فهرج-زاهدان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی بم گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فهرج _ زاهدان یک کشته و 16 مصدوم بر جای گذاشت.

فریدون علیپور در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس عصر امروز در محور فهرج. زاهدان یک کشته و 16 مصدوم بر جای گذاشت که بلافاصله پس از اطلاع این حادثه 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: 12 مصدوم این حادثه به بیمارستان پاستور بم اعزام شدند، همچنین 2 دستگاه آمبولانس از استان سیستان و بلوچستان به منطقه اعزام شد که 4 مصدوم به مراکز درمانی زاهدان انتقال پیدا کرد.

 

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی بم عنوان کرد: این اتوبوس از سمت کرمان به سمت سیستان و بلوچستان در حرکت بوده است که دچار واژ گونی شده است و این حادثه حوالی مرز استان کرمان و سیستان بلوچستان رخ داده است. 

 

همچنین افتخاری فرمانده پلیس راه ریگان. ایرانشهر در باره این حادثه گفت: این حادثه در حوزه استحفاظی سیستان و بلوچستان و حوالی مرز جغرافیایی استان کرمان صورت گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------