تصادف زنجیره‌ای ۲۰ خودرو در شرق اصفهان با ۸ مصدوم



تصادف زنجیره‌ای ۲۰ خودرو در شرق اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
تصادف زنجیره‌ای ۲۰ خودرو در محور‌های کنارگذر شرقی اصفهان ۸ مصدوم برجای گذاشت.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز بر اثر طوفان لحظه‌ای با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در محور‌های کنارگذر شرق اصفهان، ۲۰ خودرو به صورت زنجیره‌ای با هم برخورد کردند.

 

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در این حادثه ۸ نفر مصدوم شدند که با کمک نیرو‌های هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی در پایان بیان داشت: پلیس راه استان اصفهان محور اردکان به نایین، محور سجزی و کنارگذر شرق اصفهان را مسدود کرد.

 

اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان هم در این باره گفت: هم اکنون در محورهای، اصفهان-نایین، نایین-اردستان، نایین-انارک، نایین-اردکان، انارک-خور، خور-طبس، جندق، اردستان-کاشان و اصفهان- فرودگاه شاهد وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای و کاهش میدان دید افقی هستیم.

 

وی افزود: لازم است حتی المقدور سفر خود را به زمانی دیگر موکول کنند و هنگام تردد نیز ضمن رعایت سرعت مطمئنه فاصله طولی را با خودرو جلویی رعایت تا شاهد تصادفات زنجیره‌ای نباشیم.

 

پیش از این نیز مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان هشدار داده بود که هوا فاقد رطوبت است و این انرژی را به صورت باد تخلیه می‌شود و سرعت باد بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در مناطق مختلف و در بعضی از مناطق تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، این شرایط در شرق و شمال استان بیشتر خواهد بود و طوفان‌های گرد و غبار برای شهرستان‌های خور و بیابانک، نائین، اردستان، شرق اصفهان، برخوار، نطنز، آران و بیدگل پیش‌بینی می‌شود، مردم برای تردد در این مناطق باید به هشدارهای پلیس توجه شود و تا حد امکان در این مناطق تردد نکنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------