آتش سوزی گسترده در بیمارستان میلاد اصفهان



آتش سوزی گسترده در بیمارستان میلاد اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: لحظاتی پیش، قسمتی از بیمارستان میلاد شهر اصفهان دچار آتش سوزی شد که نیروهای آتش‌نشان فورا با عزیمت به محل مشغول مهار آن شدند.

فرهاد کاوه آهنگران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: محوطه داخلی بیمارستان میلاد دچار آتش سوزی گسترده شده و نیروهای آتش نشانی هم اکنون در حال اطفا حریق هستند.

 

بیمارستان فوق تخصصی میلاد اصفهان با زیربنای ۳۰ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۵ با سرمایه گذاری گروهی از پزشکان متخصص در شهرک ولی عصر واقع در جنوب غربی اصفهان احداث شد.

 

در طراحی این بیمارستان ساخت تمام قسمت های تخصصی و فوق تخصصی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مدرن پیش بینی شده است.

 

آتش‌سوزی بیمارستان میلاد اصفهان مهار شد

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی در بیمارستان میلاد اصفهان مهار شد و حال همه بیماران و کارکنان این مرکز درمانی هم خوب است.

 

فرهاد کاوه آهنگران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه امروز، گزارش وقوع آتش سوزی و رویت دود غلیظ از بیمارستان میلاد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد که  بلافاصله ۶ شیفت آتش نشانی و خدمات ایمنی از جمله ایستگاه‌های یک، ۱۱ و ۱۲ همراه با نردبان و دستگاه‌های تنفسی به محل اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت: آتش سوزی که در جوار انبارهای دارو و اکسیژن بیمارستان رُخ داده بود، بلافاصله کنترل شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: هیچ فردی در این حادثه آسیب ندید و تمام بیماران در سلامت کامل هستند و اکسیژن بیماران نیز وصل است و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: اکنون حریق در کنترل نیروهای آتش‌نشانی درآمده و تنها دودگرفتگی در محل وجود دارد که نیروهای عملیاتی در حال تخلیه آن از داخل بیمارستان هستند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، دلیل وقوع این حادثه را حریق چیلرهای(سردکن) بیمارستان اعلام کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------