آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ریزش آوار در ورامین با مصدومیت 2 نفر/ آتش سوزی در کارخانه ماسک در خیرآباد ورامین



ریزش آوار در ورامین،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آور خبر داد.

محسن پارسا مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در گفتگو با ایسنا  اظهار کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین مبنی بر اعلام حادثه ریزش آوار در ورامین، در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه تیم امدادی اعزام و در ساعت ۱۷ و ۵۷ دقیقه این عملیات به اتمام رسید.

 

وی ادامه داد: این حادثه در بلوار باهنر خیابان میری انتهای کوچه مصباح ۶ رخ داد که ٢ کارگر حاضر در محل، مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

***

 

کارخانه ماسک در خیرآباد ورامین آتش گرفت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: با توجه به حریق بسیار زیاد آتش سه تیم عملیاتی با همکاری تانکرهای شهرداری و همچنین یک تانکر هم از آتش نشانی قرچک به کمک آمدند که در حال مهار آتش هستند.

 

محسن پارسا مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: طی تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین مبنی بر آتش سوزی کارخانه ماسک واقع در شهرک صنعتی خیرآباد نیروی‌های امدادی ما سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: این آتش سوزی ساعت ۱۷ و ۲۱ دقیقه رخ افتاده است و همچنان نیروهای آتش نشانی مشغول به مهار آتش هستند.

 

پارسا ادامه داد: با توجه به حریق بسیار زیاد آتش سه تیم عملیاتی با همکاری تانکرهای شهرداری و همچنین یک تانکر هم از آتش نشانی قرچک به کمک آمدند که در حال مهار آتش هستند.

 

پارسا در پایان خاطر نشان کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان پس از بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------