فروش موتورهای سرقتی در قالب مزایده/ سارقان به دام افتادند



فروش موتورهای سرقتی،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
معاون مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت ازشناسایی و انهدام باند خرید و فروش موتورهای سرقتی در پایتخت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس از دستگیری اعضای باند خرید و فروش موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت خبر داد.

 

سرهنگ کارآگاه نجفی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: چندی قبل کارآگاهان گشت اداره هفتم پلیس آگاهی تهران در حال گشت زنی به موتورسیکلت آپاچی بدون پلاک مشکوک شده و پس از توقیف موتور در بررسی شماره شاسی موتور متوجه دستکوب بودن شماره شاسی موتورسیکلت شدند.

 

وی افزود: بدین ترتیب موتورسیکلت همراه راننده آن که مرد جوانی است برای تحقیق به پلیس آگاهی تهران منتقل شده و کارآگاهان با اقداماتی پلیسی و کارشناسی، شماره پلاک موتورسیکلت را به دست آورده که مشخص شد این موتور در دوم تیرماه امسال به سرقت رفته است.

 

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه مرد جوان را مورد تحقیق قرار داده و مشخص شد که مرد جوان موتور را در یک مزایده از مردی به نام منصور خریداری کرده است.

 

سرهنگ نجفی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مقام قضائی موفق به شناسایی مخفیگاه منصور شده و منصور در زمان بازداشت سوار بر موتور آپاچی بود که کارآگاهان در بررسی موتور منصور نیز پی به دستکوب بودن شماره شاسی موتور شده و مشخص شد این موتور نیز روز 8 مرداد ماه امسال به سرقت رفته است.

 

وی گفت: منصور در تحقیقات عنوان کرد که 3 موتورسیکلت از طریق سایت دیوار از مردی ناشناس که تنها شماره تلفنی با وی در تماس بوده در مزایده ای در شهرستان قرچک خریداری کرده و از سرقتی بودن آنها اطلاعی نداشته است.

 

وی توضیح داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه مرد ناشناس که در سایت دیوار موتورسیکلت فروشی را آگهی کرده بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را در شهرستان قرچک در حالی که قصدفروش یک دستگاه موتورسیکلتی سرقتی داشت، بازداشت کردند.

 

سرهنگ نجفی خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------