خودسوزی مردی مقابل دادگستری فارس



خودسوزی مردی مقابل دادگستری فارس،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
مردی مقابل دادگستری فارس خود را به آتش کشید.

به گزارش صداوسیما، مردی که ظهر امروز جلوی دادگستری فارس اقدام به خودسوزی کرده است برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

 

فرد مصدوم شاکی پرونده کلاهبرداری بوده که یکی از متهمین آن پرونده به هفت سال حبس محکوم و متهم دیگر نیز پس از طی فرايند رسیدگی از اتهام وارده تبرئه شده است.

 

اکبری معاون قضایی و سرپرست دادگاه های تجدید نظر استان فارس در تشریح پرونده وی با اعلام اینکه تمامی فرايند رسیدگی قضایی در استان فارس به پایان رسیده است گفت: در ادامه روند رسیدگی، رأی دادگاه نسبت به یکی از متهمین پرونده قطعی شده و در مرحله اجرای حکم است.

 

اسماعیل اکبری با بیان اینکه رسیدگی به اعتراضات وارد شده به پرونده در فرايند رسیدگی قانونی انجام شده است گفت: برائت متهم دوم پرونده، نافی حقوق شاکی نبوده است.

 

وی ادامه داد: پس از صدور رای تبرئه متهم دوم در دادگاه ، اعتراض شاکی در اجرای ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری به دیوان عالی کشور ارسال شده که مورد موافقت دیوان عالی کشور واقع نشده است.

 

وی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه برای مصدوم آرزوی سلامتی کرد و گفت : مسئولان مربوطه در دادگستری استان بلافاصله پس از وقوع حادثه در جهت حفظ حيات مصدوم و تسريع در انجام اقدامات درماني طي هماهنگي فوري با اورژانس و كادر درماني مربوطه رسيدگي به وضعيت وی را بدون فوت وقت پيگيري کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------