خروج هواپیما از باند فرودگاه اصفهان/ 5 نفر مصدوم شدند



خروج هواپیما از باند فرودگاه اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان گفت: هواپیمای پرواز مشهد- اصفهان به علت نقص فنی در چرخ اصلی سمت چپ از مسیر منحرف و در حاشیه باند فرودگاه متوقف شد.

حسن امجدی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه هواپیمای پرواز مشهد- اصفهان ساعت ۱۷ و سه دقیقه عصر امروز دچار حادثه شد، اظهار داشت: این هواپیما به علت نقص فنی در چرخ اصلی سمت چپ از مسیر منحرف و در حاشیه آسفالت باند فرودگاه متوقف می‌شود.

 

او افزود: از ۱۱۷ مسافری که در این پرواز آنبرد (سوار) بودند سه نفر دچار جراحت سطحی شدند و خوشبختانه شرایط عمومی خوب است.

 

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان اضافه کرد: عملیات امداد و نجات به موقع انجام و مسافران به موقع از هواپیما تخلیه شدند و به ترمینال مراجعت کردند.

 

امجدی با بیان اینکه ابعاد مختلف این حادثه در دست بررسی است، گفت: اکنون تیم تحقیق و تفحص هواپیمایی کشوری در مسیر فرودگاه اصفهان هستند که بزودی علت حادثه را بررسی و نتایج را اعلام خواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر پیش از این منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نقص فنی در پرواز مشهد – اصفهان گفت که این پرواز شماره ۷۳۷ کاسپین بوده است.

 

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان نیز پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت که پنج نفر از مسافران پرواز مشهد- اصفهان بر اثر انحراف هواپیما از باند فرودگاه مصدوم شدند.

 

عباس عابدی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است، افزود: دو واحد آمبولانس اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند. مصدومان حادثه یک نفر مسافر خانم ۳۰ ساله از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد و همراه با خانم ۵۰ ساله که دچار فشار خون شد به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

 

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان افزود: یک آقا نیز دچار مشکل قلبی شد که همراه با خانم ۷۶ ساله و آقای ۶۳ ساله در فرودگاه درمان شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------