مواد مذاب دست و صورت ۵ کارگر را سوزاند



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حادثه ناشی از کار با مواد مذاب در شهرک صنعتی خیرآباد اراک ۵ مصدوم به جای گذاشت.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد پروهان با اشاره به وقوع حادثه در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد اراک حین کار با مواد مذاب، اظهار کرد: در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد، پنج نفر از کارگران دچار سوختگی شدند.

 

وی افزود: کارگر ۳۵ ساله با سوختگی ۴۰ درصد درجه سه در ناحیه دستها و صورت و چشم، کارگر ۳۰ ساله دچار سوختگی   ۵ درصد درجه دو در ناحیه صورت و چشم، کارگر ۳۳ ساله دچار سوختگی ۷ درصد درجه دو صورت و چشم، کارگر ۳۵ ساله دیگری دچار سوختگی ۵۰ درصد درجه دو و سه در قسمت بالا تنه شدند.

 

پروهان با اشاره به اینکه کارگر ۳۵ ساله دیگر نیز  پس از طی درمان سرپایی دیشب از بیمارستان مرخص شد، افزود: پس از وقوع حادثه شخصا در بیمارستان ولیعصر حضور داشتم، بیماران پس از انتقال به بیمارستان و بررسی شرایط به بخش سوختگی ارجاع داده شدند و شرایط پایداری داشتند.

 

وی اضافه کرد: یکی از کارگران حادثه دیده با سوختگی ۵۰ درصد درجه دو و سه برای ادامه درمان به تهران انتقال یافت،  ۳ مصدوم نیز پس از طی مراحل درمانی مرخص شدند و در حال حاضر یکی از کارگران با سوختگی ۴۰ درصد در ناحیه بدن و چشم در بیمارستان بستری و در حال طی مراحل درمانی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------