آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل به خاطر خوردن یک شکلات



قتل در کرمانشاه،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رییس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پرویز نظری عصر یکشنبه گفت: این حادثه تاسف‌بار حوالی ظهر امروز و در یکی از خیابان های شهر کرمانشاه (بازار آجیل فروشی) و در شب عید اتفاق افتاد.

 

وی در خصوص جزییات این حادثه اظهار داشت: پس از مراجعه جوانی ۲۵ ساله به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده، این جوان پیش از خرید و برای تست کردن اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می کند اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

 

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: به دنبال این اقدام میان فروشنده و خریدار، درگیری لفظی و سپس فیزیکی رخ داد که در این میان فرد خریدار با یک فقره اسلحه سرد (چاقو) اقدام به وارد کردن یک ضربه به شکم فرد فروشنده ۲۴ ساله می کند.

 

سرهنگ نظری ادامه داد: پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می شود که در این میان فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

 

وی تصریح کرد: با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کاراگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می کنند.

 

سرهنگ نظری یا بیان اینکه کار بازجویی از قاتل دستگیر شده ادامه دارد، افزود: عدم کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------