عامل ضرب و جرح یک زن در دزفول دستگیر شد



عامل ضرب و جرح یک زن در دزفول،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری فردی که چندی پیش با سلاح کلاشینکف اقدام به ضرب و جرح یک زن در ملأ عام کرده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود، خبر داد.

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح یک زن با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم، موضوع دستگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ابتدا توسط مأموران دو نفر از همدستان متهم دستگیر و در سحرگاه شب گذشته کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در یک عملیات پیچیده و مقتدرانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه عنوان کرد: متهم هیچ گونه ارتباطی با نهادهای نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح، اختلافات خانوادگی بوده است.

 

سرهنگ گراوندی با اشاره به کشف سلاح کلاشنیکف و خودروی به کار رفته در صحنه جرم گفت: تلاش و زحمات شبانه روزی دادستان عمومی و انقلاب دزفول و پشتیبانی خبری سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان در راستای همکاری با پلیس آگاهی قابل تقدیر است.

 

وی تاکید کرد: تأمین امنیت مردم شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و مماشاتی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نخواهد داشت.

 

طی روزهای گذشته ویدئویی از ضرب و شتم یک زن توسط مردی مسلح در یکی از خیابان‌های دزفول بصورت گسترده در فضای مجازی کشور و شبکه‌های ضدانقلاب منتشر شد که واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------