قتل ۳ عضو یک خانواده در نزاع خانوادگی در 'تالش' گیلان



قتل در گیلان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی استان گیلان از قتل ۳ تن از اعضای یک خانواده در پی اختلافات خانوادگی خبر داد و گفت: جزئیات علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم، سردار عزیزالله ملکی امشب در جمع خبرنگاران از قتل 3 تن از اعضای یک خانواده در شهرستان تالش خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز خبری مبنی بر نزاع خانوادگی منجر به قتل 3 نفر از اعضای خانواده در روستای جوکندان تالش دریافت شد و بررسی موضوع و دستگیری قاتل فراری در دستور کار قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی ویژه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تالش تشکیل شد و مأموران پلیس بلافاصله در صحنه جرم حاضر شدند تصریح کرد: علت اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل این افراد در بررسی‌های اولیه، اختلاف میان اعضای خانواده برآورد شد. 

 

سردار ملکی با اشاره به جزئیات وقوع این حادثه ابراز داشت: پس از بررسی موضوع مشخص شد فرد ضارب در درگیری با اعضای خانواده همسر خود، با یک قبضه سلاح شکاری به همسر، مادرزن و 2 برادر خانم خود شلیک کرده است که در این تیراندازی، مادرزن و 2 برادر خانم مرد ضارب به قتل رسیدند.

 

وی با بیان اینکه حال عمومی همسر قاتل نیز وخیم بوده و اکنون تحت عمل جراحی است و با اشاره به اقدامات فنی پلیس جهت دستگیری قاتل افزود: قاتل 37 ساله که پس از قتل 3 تن از اعضای خانواده همسر خود در جنگل‌های اطراف روستای جوکندان تالش مخفی شده بود با سرعت عمل مأموران پلیس دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان پیامدهای سوء عدم توجه به قانون را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر ضرورت احترام به حریم خانواده و خویشتن‌داری توسط افراد خاطرنشان کرد: در راستای تشخیص علت دقیق وقوع نزاع و درگیری که منجر به قتل 3 فرد مذکور شده بررسی‌ها در حال انجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------