زن جوان ملایری، توسط همسرش به آتش کشیده شد



قتل در ملایر،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
بنابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منزلی واقع در ‏شهر ملایر یک زن جان خود را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ‏‎‎احمد ساکی  فرمانده انتظامی ملایر گفت: ‏ بنابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منزلی واقع در ‏شهر ملایر بلافاصله در ‏کنار مامورین کلانتری، مامورین آتش نشانی و اورژانس تیمی از ‏کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در محل ‏حادثه حاضر شدند.

 

سرهنگ ‏‎‎احمد ساکی گفت: ‏در بررسی اولیه مامورین مشخص شد که دو نفر از مکان آتش سوزی به علت سوختگی بنا ‏به دلائل نامعلومی روانه ‏بیمارستان شدند‎. ‎

 

به گفته او در بررسی دقیق صحنه از سوی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد که این دو نفر که نسبت زن و شوهری ‏‏دارند و دارای اختلافات خانوادگی قبلی بودند که با انجام تحقیقات فنی و علمی از شوهر مشخص شد ‏که ‏نامبرده عمداً اقدام به آتش زدن منزل و همسرش کرده است.

 

ساکی گفت: بر اثر این حریق، همسرش دچار سوختگی شدید شد و ‏به ‏بیمارستان همدان و از آنجا به تهران انتقال یافت و متاسفانه به سبب شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های درمانی ‏صورت ‏گرفته در بیمارستان جان خود را از دست داد.

 

ساکی گفت: در همین ارتباط شوهر وی نیز به سبب سطحی بودن سوختگی از بیمارستان ترخیص و به ‏عنوان ‏قاتل از سوی ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------