جزییات گروگانگیری هالیوودی در کرمانشاه/ غائله با زمین ماندن ۳ جسد خاتمه یافت



گروگانگیری در کرمانشاه،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از وقوع دو قتل و گروگانگیری به دلیل اختلافات خانوادگی در شهرستان هرسین و کشته شدن قاتل خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: حوالی ساعت 3 بامداد امروز (5 فروردین) از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشته شدن یک نفر در خیابان پارک شهر  شهرستان هرسین به ماموران پلیس اعلام و سریعاً برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران در حال بررسی موضوع قتل بودند که مجدد به آنان اعلام شد که دو نفر از ناحیه شکم و پهلو مجروح و در حال انتقال به بیمارستان هستند که ماموران سریعاً به بیمارستان مراجعه و در بازجویی های اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه دار با اسلحه کلاش به سمت آنان شلیک و متواری شده است.

 

سردار جاویدان افزود: از همان لحظات اولیه ماموران پلیس با هدایت و مدیریت فرمانده انتظامی شهرستان اقدامات خود را برای دستگیری قاتل شروع و با تحقیقات فنی و تخصصی محل های احتمالی اختفای وی را در همان حوالی شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه یکی از محل های احتمالی اختفا، منزل عمه قاتل بود، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و با رعایت حقوق شهروندی وارد منزل شدند و در بازرسی از منزل مشاهد کردند قاتل چند ساعت قبل عمه خود را نیز به قتل رسانده است.

 

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره اینکه تمامی سطح شهر و خروجی های آن برای پیدا شدن قاتل توسط پلیس مورد پایش قرار گرفت، تصریح کرد: در یکی از خیابان ها فرد قاتل توسط ماموران شناسایی شد که به محض مشاهده پلیس با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

 

سردار جاویدان بیان داشت: با تیراندازی متقابل ماموران، فرد قاتل که خود را در محاصره پلیس می بیند وارد منزل مسکونی یکی از شهروندان شده و شس نفر از ساکنین آن را به گروگان می گیرد.

 

وی افزود: به دنبال گروگان گرفته شدن اعضای این خانواده، سریعاً تیم های رهایی گروگان و نوپو در محل حاضر و وارد مذاکره با فرد گروگانگیر و قاتل شدند.

 

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در مذاکرات اولیه با فرد گروگانگیر دو نفر خانم و یک نفر آقا آزاد می شوند، اما در ادامه فرد قاتل حاضر به رهایی دیگر افراد گروگان گرفته شده نمی شود که به ناچار در یک عملیات هماهنگ و برق آسا و پرتاب گاز اشک آور، دیگر افراد به گروگان گرفته شده نیز آزاد می شوند.

 

سردار جاویدان افزود: در زمان عملیات رها سازی فرد قاتل با شلیک به سمت افراد به گروگان گرفته شده، جان آنان را به خطر انداخته که ماموران به ناچار با شلیک متقابل وی را به هلاکت می رسانند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه علت اصلی این حادثه برابر بررسی های اولیه پلیس اختلافات خانوادگی بوده، عنوان کرد: امنیت کنونی استان کرمانشاه به سادگی به دست نیامده که با حرکات سوء عده ای از مخلان نظم و امنیت خدشه دار شود، بنابراین به مردم اطمینان می دهیم که با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------