طوفان شدید در اصفهان/ سقوط ۳۹ درخت و دستک



طوفان در اصفهان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اعلام کرد: در طوفان شدید روز گذشته در اصفهان ۳۹ اصله درخت و دستک سقوط کرد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان،  مجید عرفان منش با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به پیش آگاهی اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استان اصفهان در مورد وزش باد شدید و طوفان در روز جمعه، ۵ فروردین ماه، کلیه عوامل فضای سبز شهرداری اصفهان شامل باغبانان، مهندسان فضای سبز و شرکت‌های تخصصی نگهداری فضای سبز شهری ضمن آماده باش کامل، نسبت به رفع موارد خطرآفرین اقدام کردند، به طوری که خسارت وارد شده به فضای سبز اصفهان به حداقل رسید.

 

وی گفت: با توجه به وزش باد شدید و طوفان در روز گذشته و اقدامات به موقع تیم مدیریت بحران فضای سبز، ۳۹ اصله درخت و دستک سقوط کرده به موقع جمع آوری و مسیرهای مسدود شده بازگشایی شد.

 

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه خشکسالی متعدد سال‌های اخیر، خسارت شدیدی به فضای سبز اصفهاو و به ویژه درختان وارد کرده است، گفت: این خشکسالی‌ها باعث ضعف عمومی درختان شهر شده که با حداقل وزش باد، دچار آسیب و شکستگی می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه طوفان روزهای گذشته تلفات جانی و انسانی به همراه نداشته و صرفاً به چند دستگاه خودرو آسیب وارد شد، از شهروندان و میهمانان نوروزی خواست در هنگام وزش باد از اطراق کردن در زیر درختان کهنسال خودداری کرده و شکستگی و آسیب درختان را از طریق تلفن ۱۳۷ شهرداری اصفهان گزارش کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------