آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

شب خونین جاده‌های خراسان‌شمالی؛ ۱۸ کشته و زخمی در فاصله یک ساعت



تصادف در خراسان شمالی،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به دنبال ۲ تصادف در محور های استان خراسان شمالی ۱۸ نفر کشته و مصدوم شدند.

به گزارش فارس، "تقی دولت آبادی" رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی دیشب در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار کرد: به دنبال ۲ تصادف در محور های استان خراسان شمالی ۱۸ نفر کشته و مصدوم شدند. 

 

وی گفت: حادثه اول در حوالی ساعت ۱۹ در حدفاصل چمن بید و گرمه و محل سه راهی شوقان، به دنبال برخورد ۲ خودروی پژو پارس و سمند رخ داد که این حادثه ۸ نفر مصدوم برجای گذاشت و مصدومین توسط ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل شدند.

 

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی خراسان‌شمالی افزود: حادثه دوم در ساعت ۱۹:۴۸ در حد فاصل آشخانه و چمن بید و ۵ کیلومتری جوزک، در پی برخورد ۲ خودروی هیوندای و رنو پی کی رخ داد که در این حادثه متاسفانه ۴ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند و مصدومین توسط ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان پورسینای آشخانه منتقل شدند.

 

دولت‌آبادی در پایان اعلام کرد: به منظور انتقال مصدومین بدحال از بیمارستان پورسینای آشخانه به بیمارستان امام علی علیه السلام بجنورد اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل بیمارستان پورسینا اعزام شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------