آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

بی‌ام‌و سواری که اردک دزد از آب درآمد!



مرد بی‌ام‌وسواری که برای تامین سوخت خودروی گرانقیمت خود مرغ و اردک می‌دزدید به دام پلیس افتاد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرد بی‌ام‌وسواری که برای تامین سوخت ماشین گرانقیمت خود اقدام به دزدیدن مرغ و اردک‌های مردم محلی می‌کرد به دام پلیس افتاد. این کشاورز ثروتمند ۵۰ ساله از ماه آوریل اقدام به دزدیدن تعدادی مرغ و اردک از روستا‌های منطقه " لینشوئی " واقع در استان سی چوان چین کرده بود.

 

این مرد که هویتش مشخص نشده است چندین سال بود که در ویلای شخصی خود زندگی می‌کرد. بنا به گزارش Chengdu Business Daily این مرد برای تامین هزینه‌های سوخت خودروی خود اقدام به دزیدن این حیوانات از منازل مختلف می‌کرد. این کشاورز پس از دستگیر شدن توسط پلیس به خبرنگاران گفت که خودروی بی‌ام‌و اش که حدود ۲ میلیون یوان (۲۹۰۰۰۰ دلار) ارزش دارد سوخت زیادی مصرف می‌کند و به همین دلیل او مجبور بود برای تامین هزینه سوخت آن دست به این کار بزند.

 

اخبار,اخبار حوادث,بی‌ام‌و سواری که اردک دزد از آب درآمد

 

پلیس پس از دریافت شکایت‌های مختلف با نصب دوربین‌های مدار بسته در چند روستا سرانجام این دزد ثروتمند را به دام انداخت. تعقیب خودروی این مرد در مرتبه اول به جایی نرسید و او با تکیه بر سرعت خودروی گرانقیمتش توانست از چنگ پلیس فرار کند. اما سرانجام پلیس توانست محل زندگی این مرد را شناسایی و او را دستگیر کند.

 

انتشار خبر دستگیری این سارق ثروتمند با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی چین همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "دو میلیون یوان؟ نمی‌توان باور کرد که این مرد این خودرو را با تلاش شخصی خودش خریداری کرده باشد." همچنین کابر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: "زندگی برای این مرد باید چقدر یکنواخت و خسته‌کننده باشد که به دزدیدن مرغ و اردک مردم رو آورده است."

 

اخبار,اخبار حوادث,بی‌ام‌و سواری که اردک دزد از آب درآمد

 

<

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------