پایان مرگبارفرار قاتل تهرانی از زندان ترکیه



اخبار,اخبارحوادث,قتل

سی و یکم مرداد ماه سال ۹۵ وقوع درگیری خونین در پارک بیسیم به مأموران کلانتری مخابره شد..

در بررسی‌های میدانی مشخص شد جدال بین سه پسر موتور‌سوار با سرنشینان یک ‌پژوی‌ ۲۰۶ به خونریزی کشیده و در این میان راننده به نام محمود کشته شده است.


‌. پلیس با اطلاعاتی که به دست آورد دو پسر موتور‌سوار به نام‌های محمد و کیوان را بازداشت کرد. آن‌ها با اقرار به جدال مرگبار، دوست فراری‌شان به نام سپهر را عامل جنایت معرفی کردند.
در تحقیقات بعدی مشخص شد سپهر غیرقانونی از ایران گریخته و به کشور ترکیه رفته است.


تلاش برای ردیابی وی آغاز شده بود که سپهر اردیبهشت ماه سال ۹۶ به ایران بازگشت و تسلیم پلیس شد‌. سپهر به جنایت مستانه اعتراف کرد و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد‌باقر قربان‌زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد .


در دادگاه
در ابتدای جلسه، اولیای دم برای سپهر حکم قصاص خواستند. سپس سپهر روبه‌ روی قضات ایستاد و گفت: من و دوستانم در پارک مشروب خورده و مست بودیم‌. روی موتور نشسته بودیم و صحبت می‌کردیم که مقتول و دو دوستش سواربر پژو ۲۰۶ مقابل ما ایستادند. آن‌ها بی‌دلیل به ما فحاشی کردند و درگیری شروع شد. مقتول قمه را از داخل ماشین به بیرون پرت کرد که لبه قمه به صورتم خورد و زخمی شدم. یکی از دوستان او هم با چاقو به دست کیوان زد. من همان موقع چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و به سمت شیشه ماشین پرت کردم. چاقو به شیشه خورد و شیشه شکست. حتی نوک چاقو هم پرید. مطمئن هستم این چاقو به هیچ‌کسی نخورده است .


وی ادامه داد:وقتی فهمیدم محمود کشته شده است همراه یکی از دوستانم قاچاقی از ایران به ترکیه رفتیم. پس از چند روز یک جاعل برای‌مان پاسپورت جعلی درست کرد. ما با پاسپورت جعلی به یونان رفتیم اما پلیس یونان متوجه جعلی بودن پاسپورت شد و ما را به ترکیه بازگرداند. من در ترکیه در شرایط بدی زندانی بودم  که شبانه و با کمک یکی از نگهبانان که به او پول داده بودم، توانستم فرار کنم و به ایران برگردم.سپس برادر سپهر به نام سهراب که از چند ماه قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش در زندان است در جایگاه ویژه ایستاد تا در برابر اتهام همدستی در فراری دادن برادرش و شرکت در نزاع منجر به قتل محاکمه شود.
وی گفت: من در بزم مستانه دوستم را کشته ام اما در قتل راننده پژو حضور نداشتم و تنها به دوست برادرم کمک کردم تا او را به بیمارستان برسانم .


سپس سایر شرکت‌کنندگان در نزاع نیز به دفاع پرداختند و ابراز پشیمانی کردند و همه سپهر را قاتل شناختند.


در پایان جلسه، هیئت قضایی وارد شور شد  و سپهر را به قصاص و سه سال زندان  و 80 ضربه شلاق به خاطر شرب خمر محکوم کردند. سهراب و سایر شرکت کنندگان در دعوا نیز به زندان محکوم شدند.


بنابه این گزارش؛ این حکم در شعبه 4دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------