آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جاده هراز ، ايستگاه آخر قاتل فراري



 قاتل فراري,قاتل,قتل,قتل مسلحانه,

مردي كه در پي بروز اختلافات‌خانوادگي اقدام به قتل كرده بود، دستگير شد.
 در پي دريافت گزارشي از ماموران پليس آگاهي شهرستان شيروان در خراسان شمالي به ماموران انتظامي شهرستان آمل مبني بر حضور يك متهم به قتل در يكي از اتوبوس‌هايي كه در محور هراز در حال تردد است، ماموران اقدامات خود براي شناسايي اتوبوس و دستگيري متهم فراري را آغاز كردند.

در ادامه پس از دريافت مشخصات متهم به قتل و نيز شناسايي اين اتوبوس، ماموران اقدام به توقف آن در محور هراز كرده و در بازرسي از آن، قاتل فراري به هويت «ح - ب» را شناسايي و دستگير كردند.

پس از انتقال متهم به مقر انتظامي، وي در اظهارات خود معترف شد كه به علت اختلافات خانوادگي با فردي به نام «رامين كلاهي» 40 ساله اقدام به تهيه يك قبضه چاقو كرده و در اقدام غافلگيرانه با حمله به وي، وي را مورد ضربت قرار داده و به قتل رسانده و پس از آن نيز متواري شده است.

به گزارش ايسنا، متهم پس از پذيرش بزه انتسابي و تشكيل پرونده براي ادامه روند رسيدگي به مراحل قانوني جرم به ماموران پليس آگاهي شهرستان شيروان تحويل داده شد.... / ایسنا


 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------