آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

جزئیات سرقت مسلحانه بانک با عینک آفتابی



اخبار,اخبار حوادث , سرقت مسلحانه

 

اخبار حوادث - جزئیات سرقت مسلحانه بانک با عینک آفتابی/ سارق توسط کارکنان بانک دستگیر شد

مردی که با اسلحه گرم اقدام به سرقت از بانک دولتی در خیابان ولیعصر تهران کرده بود، توسط کارکنان بانک زمینگیر و تحویل ماموران انتظامی داده شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 7 و 30 دقیقه 19 خرداد ماه ماموران کلانتری 101 تجریش از طریق مرکز فوریت‌های 110 مطلع شدند یک بانک دولتی واقع در خیابان ولیعصر مورد دستبرد مسلحانه فرد و یا افرادی قرار گرفته است.
 
به دنبال این موضوع نزدیکترین موتور سوار واحد گشت کلانتری پس از 4 دقیقه در محل حاضر شد و به بررسی موضوع پرداخت.
 
در بررسی‌های پلیسی مشخص شد یک جوان حدودا 30 ساله توسط کارکنان بانک دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری از وی کشف شده است که با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله سرهنگ مهدی رضایانی سرکلانتر یکم در بانک حضور پیدا کرد و دستورات لازم را صادر کرد.
 
در ادامه با هماهنگی‌های لازم سارق دستگیر شده، در محل تحت بازجویی قرار گرفت که هویتش به نام " آرش " مشخص شد و انگیزه خودش را از سرقت فشار مالی مطرح کرد.

سرانجام متهم به کلانتری منتقل و سلاح وی همراه با 21 فشنگ جنگی و یک عینک آفتابی ، یک کلاه نقابدار ، ماسک طبی و یک حلقه چسب پهن کشف و ضبط گردید.
 
سرهنگ سید محمد حسینی رییس کلانتری 101 تجریش با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ مشخص شد، سارق به صورت انفرادی وارد بانک شده، 3 تیر هوایی شلیک کرده و رئیس بانک را به صورت مسلحانه تهدید و بعد از جمع کردن کارکنان در گوشی‌ای از بانک، در حالی که درب گاو صندوق اصلی بانک باز بوده و متهم سرگرم جمع کردن اسکناس‌های داخل گاو صندوق بود با سرعت العمل کارکنان دستگیر می‌شود. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------