4 کشته و 3 مصدوم در اثر برخورد وانت نیسان با پژو 405



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

‌رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد: دو حادثه در محورهای مواصلاتی قزوین چهار کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط مأموران مشخص شد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه سواری پژو 405 برخورد کرده که بر اثر این حادثه دو سرنشین پژو 405 در دم فوت و راننده آن نیز حین انتقال به بیمارستان فوت کرده‌اند؛ راننده 19 ساله نیسان نیز در این حادثه مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را حرکت با دنده عقب از سوی راننده پژو 405 نسبت به وانت نیسان اعلام کردند.

 

بیگلری در تشریح حادثه دیگر عنوان کرد: در ساعت 2 بامداد 28 اسفند ماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سانحه رانندگی در محور «بوئین زهرا - قزوین» حوالی پمپ بنزین«امیرآباد کهنه» بلافاصله عوامل انتظامی کلانتری 11 پاسداران و پلیس راه در محل حاضر شدند.

 

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران مشاهده شد یک دستگاه خودروی پژو 405 با چهار سرنشین واژگون و راننده خودرو بر اثر شدت ضربات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشینان خودرو نیز مصدوم و برای سیر مراحل درمانی به مراکز امدادی منتقل شدند.

 

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده خودرو پژو 405 اعلام کردند.

 

بیگلری در پایان از رانندگان خواست: در رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کرده و ضمن توجه کامل به جلو حین رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------