آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شنا در استخر ذخیره آب و بندخاکی 8 قربانی گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شنا در استخر ذخیره آب 3 قربانی گرفت

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: دو کودک خردسال برای شنا در ذخیره آب کشاورزی روستای کهنگ غرق می‌شوند و پدر آن‌ها برای نجات کودکان اقدام می‌کند اما پدر هم در استخر غرق می‌شوند.

 

منصور خانی در گفتگو با فارس اظهار داشت: سه نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی روستای کهنگ اردستان غرق شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: طبق گفته اهالی روستا دو کودک خردسال  برای شنا در استخر غرق می‌شوند و پدر آن‌ها برای نجات کودکان اقدام می‌کند اما پدر هم در استخر غرق می‌شوند.

 

وی افزود: تا بیرون آمدن اجساد، نمی‌توان درباره تعداد افراد فوت شده قطعی نظر داد؛ به علت ارتفاع بالا و شیرین بودن آب جنازه‌های این افراد به پایین ترین نقطه رفته  است و درخواست تیم نجات غریق از استان داده‌ایم.

 

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان با اشاره به رعایت نکات ایمنی استخر گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته در استخر ذخیره آب روستای کهنگ 5 نفر غرق شده‌اند و از همه مردم تقاضا داریم به نکات ایمنی و هشدارها توجه جدی کنند.

 

بندخاکی جان 3 نفر را گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از غرق شدن 3 نفر در بند خاکی واقع در دامداری هفشجان خبر داد.

 

فرامرز شاهین امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرکرد از غرق‌شدگی سه نفر خبر داد و گفت: آقای 24 ساله، 50 ساله و 60 ساله در بند خاکی واقع در دامداری هفشجان غرق شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متأسفانه هر سه نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

 

۲ جوان در کانال آب روستای قشلاق ساوه غرق شدند

 فرمانده انتظامی ساوه گفت: 2 جوان عصر روز جمعه در کانال آب روستای قشلاق چلبلو از توابع این شهرستان غرق شدند.

 

به گزارش پایگاه پلیس استان مرکزی به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ «پرویز اسدی» افزود: ناآشنایی با قوانین شنا و بی توجهی به اصول ایمنی از دلایل عمده غرق شدن این جوانان گزارش شده است.

 

وی اظهار داشت: غرق شدگان در این حادثه تبعه یکی از کشورهای خارجی هستند و در این رابطه پرونده ای تشکیل شده و مراتب در دست بررسی قرار دارد.

 

در یک ماه اخیر جوانی به دلیل شنا در بند آبگیر روستای بالقلو از توابع بخش نوبران ساوه دچار غرق شدگی شد و هرچند با تلاش تکنسین های اورژانس تا یک روز در بیمارستان مدرس به زندگی برگشت اما در نهایت جان خود را از دست داد.

 

یکی دیگر از قربانیان منابع آبی شهرستان ساوه امسال زنی بود که در سد ساوه جان خود را از دست داد.

 

شهرستان ساوه به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی دارای ۲ بخش مرکزی و نوبران است و ۲۴۰ روستا دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------