تصادف در جاده اشتهارد ۵ کشته بر جا گذاشت/3 کشته و ۲۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور تاکستان-ابهر



تصادف ,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از جان باختن پنج نفر در تصادف دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس در جاده اشتهارد به بوئین زهرا خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا، گفت:  ساعت ۱۷:۴۷ عصر جمعه ۲۲ اسفند ماه تصادف میان دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس به اورژانس البرز اعلام شد.

 

وی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شده و با توجه به وسعت و شدت حادثه، دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز به محل اعزام شد.

 

بابایی با بیان اینکه حادثه در جاده اشتهارد به سمت بوئین زهرا، جنب پل رودخانه رخ داده بود گفت: متاسفانه پنج نفر آقا با سنین ۲۰ تا ۳۰ سال در دم جان باخته بودند.

 

وی در پایان اظهار کرد: دو نفر  نیز به شدت مصدوم شده و پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس استان البرز در ابتدا به بیمارستان الزهرا (س) اشتهارد انتقال داده شده و سپس به علت شدت جراحات وارده، جهت ادامه روند درمان به کرج منتقل شدند.

 

3 کشته و ۲۳ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور تاکستان-ابهر

تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان-ابهر که ساعاتی پیش رخ داده بود، 3 فوتی و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت.

 

 

به گزارش فارس، در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور تاکستان-ابهر، تعداد مصدومان این حادثه تا این لحظه به 27 نفر رسیده است، 3 تن از هم‌وطنان نیز در این تصادف زنجیره‌ای جان خود را از دست دادند. این تصادف در پی کولاک و بسته شدن راه‌ها، ساعاتی پیش در محور تاکستان-ابهر در محدودهٔ ضیاءآباد رخ داد.

 

قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: این تصادف تاکنون 23 مصدوم و 3 فوتی داشته است.

 

وی افزود: اکنون در محورهای قزوین-زنجان، قزوین-رشت و قزوین-همدان شاهد کولاک شدید هستیم، متأسفانه علیرغم اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، برخی از هموطنان موارد ایمنی را رعایت نکرده و بدون همراه داشتن تجهیزات موردنیاز و با حضور در جاده‌ها جان خود را به خطر انداخته‌اند.

 

مجتبی لشگری، روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: تصادف زنجیره‌ای رخ داده در محور تاکستان-ابهر تاکنون 27 مصدوم و 3 فوتی داشته است.

 

وی افزود: اتوبوس آمبولانس و برخی آمبولانس‌های ما اکنون در صحنهٔ تصادف حاضر بوده و در حال امدادرسانی هستند.

 

لشگری عنوان کرد: هم‌چنین 40 مسافر در راه‌ماندهٔ این محور نیز توسط آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث به مکان‌های امن منتقل شده‌اند و امدادرسانی به مصدومان حادثه کماکان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------